- konserwacja komputerów, serwerów, routerów, monitorów i urządzeń peryferyjnych
- konserwacja oprogramowania zainstalowanego na komputerach,
- konserwacja pasywnych i aktywnych urządzeń lokalnej sieci komputerowej
- konserwacja biurowych stacji komputerowych
- konserwacja routerów dostępowych do Internetu DSL
- konserwacja i weryfikacja działania procesu tworzenia kopii zapasowych danych
- przeglądach serwisowych stacji komputerowych dwa razy w miesiącu
- przeglądach sieci komputerowej (połączeń miedzy komputerami i dostępu do internetu)
- przeglądach oraz aktualizacjach routerów dostępowych
- opiece nad legalnością oprogramowania (kontrola licencji)
- opiece nad aktualnością licencji czasowych
- cyklicznych aktualizacjach systemów operacyjnych
- cyklicznych aktualizacjach aplikacji komputerowych
- opiece technicznej nad aplikacjami biurowymi
- pomocy z zakresu obsługi aplikacji i systemu operacyjnego
- przywracaniu systemu operacyjnego z „System Recovery Partition” lub stworzonej kopii bezpieczeństwa
- podłączaniu nowych urządzeń oraz wymiana istniejących tj: myszy, klawiatury, napędy, pendrive’y, monitory, drukarki i skanery
- zdalnym wsparciu telefonicznym
- pełnej konfiguracji nowego komputera
- nowej instalacji systemu operacyjnego
- instalowaniu wszystkich uaktualnień
- usługach związanych z awarią oprogramowania takich jak: odzyskiwaniu systemu operacyjnego oraz utraconych danych, oczyszczaniu komputera z wirusów i programów spyware w celu odzyskania stabilności systemu i odzyskania danych.
- dbanie o legalność zainstalowanego oprogramowania, informowanie o nielegalnych kopiach.
- czuwanie nad bezpieczeństwem sieci oraz aktualizowanie Polityki Bezpieczeństwa,
- aktualizacja strony internetowej: www.sp114.edu.pl
- archiwizacja danych na trwałych i nietrwałych nośnikach danych
|